Wednesday 24 November 2010

:)

CEO ARESMAXSTORY SDN.BHD


hye!!! im haris! tahon ni 16 teen! <3
skolah at smksaas diciplin school <3 
aku wat blog ni sebab ramai kawan aku yg wat blog..dan ape salahnye kalo kite mencube kan???
soo...aku pon ty la wat....first time wat blog..sumpa burok giler la la kan..x tahu mahu cakap ape lag..
then bile aku usha org punye blog...aku jeles sgt coz...ye la dorg punye sume lawa2...liplap liplap blog dorg..
tp aku x duduk diam je...aku akan bertanye kt org uh camne dye design dorh nye blog..bile aku bertanye2..
then,,aku dapat la 1 pelajaran tentang blog ini..
dan kini alhamdulillah aku pon da boleh siket tahu tentang selok belok blog ni..aku jugak da boleh mengajar org laen tentang camne nk wat blog..aku akan limpahkan ilmu2 yg aku telah dapat kepada sume the new  BLOGGER !!!
HOPE! aku akan dapat belajar lagi tentang macam mane untuk melawakan blog ini...




oke2...mukaddimah da abeh...
so sekarang adalah my biodata!

NAME: MUHAMMAD HARIS BN MASRI (ARES 4 SHORT)
AGE: 16 YEARS OLD
HOMETOWN:SG,SEKAMAT,,KAJANG,,SELANGOR DARUL   
                        EHSAN
SCHOOL:SMKSAAS  (FORM 4 ACCAUNT CLASS)


MATLAMAT IDOP: MENJADI YG TERBAEK
NO FON: 01738875**
SLOGAN:YA~HA (X DE MAKSOD PON)

TU JE kot,,,yg boleh  aku kac taw...
terima kasih kerana melawati ruang blog saya...
smoga ramai lg generasi  belia negara akan membuat blog mereka sendiri...

salam ikhlas dari MUHAMMAD HARIS :)

No comments:

Post a Comment