Friday 11 March 2011

SERABOT!

 serabot!!! arghh suda...aku da plan nk ajak klua ngan 'MEREKA" semua.... tapi.. jawapan mereka...
1st.. ala banyak keje umah la.
2nd..aku kene balek kambong ouh 
dan sebagainya :'(

then,, aku pon ajak la member kelas aku... hasilnye! yeah! mereka semua on saja...
pastu,, tibe2 aku dapat call.... rupenye dari budak gamelan.. 

aku: halo.
bg:weh... ari selase ni nk x g men bowling...
aku: selase eh? oke la..  aku join... ngan sape lagi...
bg: sume budak gamelan..
aku: okeh2..
bg: lagi 1.. ari jumaat nih cekgu eli ade wat makan2 bbQ... kalo ko nk g.. ko kene tolong la.. ari kames tuh.. perap ayam...
aku: oraite,

aku still boleh handle... tapi yg aku x leh handle adalah...
Budak gamelan..

BG: hello
ares: yes?
bg: along kate,,, ari rabu ni nk x? g PD...hotel along support yg laen bayar sendiri la...
ares: ouhhh mennn! aku ade hal la.. tapi aku nk g... ala... g pd sampai ari ape?
bg: sampai ari kames...
ares:  alamak... err.. nnt aku kol ko balek...

then,, aku pojn bincang la ngan kawan sekelas aku.. weh... tukar ari nk x?
dorg cakap.. ala x yah ngade weh.... tukar ari aku malas.. tp kalo x peg x pe la....
aku balas,,, errmmm tengok la dulu.. peg ke x..


soooo.. berkemungkinan.. aku tidak akan kemana2... :'(


untungla korang... ade kasih sayang... :'(
happy holiday!

No comments:

Post a Comment