Saturday 19 February 2011

cerita BULAN februari.

assalammualaikom ... ^^

aku bukan boring dgn aktiviti harian aku...
aku mcm da booriinngg dgn blog ni... aku pon bosan tengok blog ni..ye la cite pon boringkan.. kahkahkah.
ermmm kalo dulu an..ruangan 'sembang free' banyak yg tinggalkan pesanan..skunk ni..1 pon x da..hahah.
ade jugak la rase nk deacktive blog ini... tp bile pikir2 balek.. blog ni la buatkan aku rasa dapat berkawan ngan suumaa org.. then aku lupekan je la hasrat to deacktivekan.. blog ini.. soo skunk pon aku maybe bzz dgn pelbagai aktiviti skola,,akyiviti rumah,,dan juga.... err...x de lg kot.. ermm... first time ase camn ni..

oke, ade la sorg kakak ni... aku tengok dye punye blog..boleh di katakan tiap2 kali dye on9.. dye akan post cite baru kt belog dye... wah bagos betol.. banyak cerite dye yg dye nk cerita kan.. kadang2 tegelak gak aku bace post dye.. lg2 kalo ada dialouge uh.. haha dorg adek beradek mmg klaka...
errmm nk cite ape lg ek... errr..

ouhh.. kepada kawan ku.. ika dan izza... gud luck eh.. aku nk cite psl si izza ni...
dye ni bagos betol lah... dye mmg x ley di pisahkan dgn public phone skola dye.. kalo bole tiap2 ari nk kol...
org pertame dye nk kol mestilah balak dye an.. kalo x dapat col balak dye dye col aku.. haha.. kadang2 aku x angkat sebab aku g tandas...errmm sori ek =.='

start bulan due ni.. aku ade ikot member aku sorg ni g men bola kt padang sg, sekamat,
di sebabkan ke buzyt an aku ni.. aku pon da jarang ikot turun pdg... =.=..tp an... ianya sgt membantu aku untuk menambahkan stamina badan.. :) 

ouh bulan dua ni jugak adalah ari kepulang abg aku dari mesir.. namanya husaini amin bn masri.. kalo duduk di malaysia.. rambotnya sentiasa pendek.. tp ble dye balek malaysia... kami dan semua sedara... rasa terkejot tengok perubahan rambot dye,,, dye dok malaysia pon x lame.. bile mesir da aman nnt dye balik la... huhuh sedeynya.. hahah...

ouhh bulan due gak... aku jarang text ngan BINTANG.. sebab ....... entah lah.. hahah...
aku x nk la selalu text.. sebab nnt mesti la dye boring kan.. soo.. aku x nk dye boring aku nk dye rindu... aku nk dye selalu happy go lucky bile dye text ngan aku.. heheh.. 

soo ni je la story yg aku leh luahkan :)
 babai :)
oh lupe..

'JAUH PERJALANAN BANYAK LAH BERPELUH'

AJAK la ayah2 anda keluar g jalan2. :)

No comments:

Post a Comment