Saturday 7 May 2011

7 5 2011

ARI YG AGAK MEMENATKAN!
   

jam 7 pagi aku da bangon untuk bersiap perg pusat latihan GAMELAN  kt semenyih~
then aku bergerak bersama ajis dan ayen.
kitorang sampai sane.... teros gosok baju melayu dan atur rancangan,
aku dan group aku... bergerak ke paroi(seremban) NEGERI SEMBILAN
kumpulan aku adalah...

YAZIDIL.( BONANG)
APIT ( PEKIN)
ODD( GENDANG)
IJAT (GAMBANG)
AZIZ (XYLAFON)
HARIS( GONG)


kitorg begerak jam 9... sampai sana jam 10.30
then kitorg stand by barang susun kat atas pentas... pastu MC suruh kitorg makan dulu..
kitorg pon makan la... aku ape lagi... sume lauk aku lantak~ perghhh~ kenyag ouhh... lepas makan kitorg pon g la wat persembahan.... maen2  sampai pukol 3...  lepas tu kitorg belah la... dan 5O ENGGET FOR ME!!! hahahahhaa! okay.. this sunday i will treat my family for dinner! yeah!! ehh not 50... but  100 ENGGET! 
WEEEE!!! 

sampai di sini saja! 
SOKONG LA JAMBU!!!

No comments:

Post a Comment