Saturday 21 May 2011

heart bottom from my (paham2 je la)

ASSALAMMUALAIKOM~
boleh kate dah 16 taon aku x update blog ni~ :D
ari ni ari sabtu bersamaan 21 aribulan 5~ dah due minggu peperoksaan berlansung.
dan setiap kertas yg di beri.. satu pon aku x wat sendiri... wahahah.
tengs to asyikin and meor... yg x putus2 bagi aku jawapan...
tp aku kene berterime kasih dgn mate dan otak aku... yg amat teliti dgn persekitaran kelas... 
kenape aku meniru??? sebap... aku kt umah x belajar satu ape pon.. bukannye malas... cume aku....
tah la... sejak baper bulan ni... aku stress je memanjang... soo aku x blaja tapi aku mencipta strategi untuk meniru... untuk ari yg pertama dan kedua strategi berjalan lancar... sebap x de cikgu relif.. tapi ari ketige.. strategi aku.. punoh... ramai gile cekgu relif... alamak....
untuk minggu pertame aku tiru meor.. minggu ke 2 aku tiru asyikin hahaha.. untunglah aku.. :)
ouh ya... ari ni aku update blog kat MAXLINK sebelah ptm... kocik ati aku... lombab betol cc ni...
aku g metro kajang ngan sepupu aku... tengok KONGSI... hok aloh.. masok ni da kali ke 4.. aku tengokk.. naseb bukan aku yg bayar...dorg gak belanje.. errrmmm...

k la... mase mmg selalu jeles ngan aku..  da bye :)





No comments:

Post a Comment