Friday 31 December 2010

2011

jumatt 11:49
 aku beade di dalam rumah sahaje..kerana mak aku x kac klua.
then bile da jam 12:00..NYIIIIIIUUUUUUUUUUUTTT.....POOOMMMMNNNGGGG!!!
2010 telah pon melahirkan anak..2011...waaahh!! aku cam biase je...bab asyik menunggu text yg x di balas2.
dan 5 menit lepas t...treeeett treeeettt(bunyi enset vibrate) 5 incoming messege..FROM meyra khan.fattini,
ain,abul dan wani....x ku sangka x ku duga..mereka x melupakan aku lagi..:) tengss!

dan lepas tu pon aku maseh menunggu text lg....bile da lame sgt menunggu...aku kebosanan dan teros pergi ke ruang tamu..untuk meluangkan masa bersama ps2...waaaaahh!!! seronok...tuah 2011 menang tanpe kalah..hebat3...dah 3 jam aku men ps2...pikirkan x nk tdo...boleh la teros g masjed...tp kite hanye merancang tuhan yg menentukan...dalam jam 4.30 aku pon tertdor...pagi tu aku terbangon..sebab incoming message...ku pikirkan die da balas..rupenye text dari maxis..."selamat tahun baru...tpp 10 engget dan mendapatkan 2 jam mase bercakap dan 100 sms percume maxis ke maxis" urghh sgt la hampe..bile aku bangon teros peg ke laptop untuk mengon9 kan diri di facebook....WOW!!! banyak gile org update status dye pasal tahun baru...waaaaaaahhhhhhh!!!!!! aku seronok sekali!!! dan aku harap 2011 ini sgt memberi aku inspirasi atau pon kereta inspira itu..wahahahah!!
selamat tahun baru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment