Monday 13 December 2010

camp ptiq!!!! #2

hahaha!!!
assalammualaikom! rindukan? ofcoz la kan sayang! <3 <3 <3
ermm..saye rase,,ari yg keempat adalah ari yg paling seronok jika mahu dibandingkan ari pertama,,dan ke3..
tapi,,ari ke-2 boleh dikatakan same dgan ari yg keempat ni,,nape ey?
sebab ari ke-2 adalah ari paling bahagie bg kupulan lelaki haha!,,nape bahagie?(KORANG BACE BALEK BLOG YG LEPAS!),,kenape pulak ari keempat best? Haaa!!! sebabnye,,kitorang kene berlateh drama untuk dipersembahkan ari rambu nnt (15.12.2010),,dan yg lebih menggembirakan bagi saya adalah!
sye dapat meluangkan lebih masa bersama insan yang terSAYANG! hahaha!!
mcm biasaa! kumpulan cronies69 lebih aktif berbanding dgn kumpulan yg laen haha bangga sudah! tapi itu kenyataan kerana ada budak yg bernama MUHAMMAD HARIS yg sgt diperlukan dalam kumpulan ini..
kenapa si bang**** ni diperlukan? haaa!! sye pon x taw haha!
pada awalnya si ARES ni x nk terlibat dalam persembahan drama ni,,tp di atas rayuan EYQA,MEYRA dan DYRA ,, si ares ni pon menyerah la~dan die pon bersemangat untuk berlakon,,apabila dye punye STAR,,
memberi semangat yg manje untuk dye berlakon ya~HAAA!!!...alamak ! lari topik la~ hahahah...
biasaaa semua manusia melakukan  kesilapan..
ANTARA pelakon terkenal yg terlibat dalm drama ni adalah
ARES,,IJAT,,AJIZZ,,EYQA,,MEYRA,,DYRA,,dan ahli baru MARIA...,, drama yg kami hendak lakonkan adalah mengenai tentang seorang murid yg terkenal dgn kesetananya iaitu ares!..die mengalami masalah kurang kaseh sayang dgn keluarga dan hidup tanpa kawan yg boleh diharap..pada suatu ari,,seorang pelajar dari sekolah konvent kajang telah berpindah ke sekolah pantai terpinggir,,walaupon die dari sekolah perempuan tapi,,jantinanye adalah lelaki,,sgt mengecewakan bagi semua budak lelaki di kelas,,tapi lagi malang kepada pelajar baru yg di kenali sbgi akasya(sya sya) itu,,kerana die terpakse duduk di sebelah budak x de harapan..iaitu..ares...tetapi sgt untung akasya..kerana semua pelajar perempuan di kelasnya amat meminati akasya ini..termasok pelajar yg ares sukai..iaitu maria...
di atas sikap ares yg terlalu cemburu melihat ajis dan maria semakin rapat...ares telah berazam utuk sellalu membuli dan memalukan ajis....SAMBUNG!! >>>>>>(TUNGGU MINGGU DEPAN)

SEKIAN,,assalammualaikom!
dari the leads of crony!

No comments:

Post a Comment