Monday 3 January 2011

ARI PERTAME PERSEKOLAHAN!

ya~haaa!
salam....
arini 3/1/11....aku bangon jam 6.30 pg...p mandi,,gosok gigi,,,gosok baju...
then,,jam 7.00 pg aku gerak kesekolah bersame ijat,dan ajis,,wah3...sampai je sekolah..da ramai org yg carik port untuk menunggu kawan...aku pon cari la tempat kawan aku...dan selepas tu..kitorg beratur cam biasa...
murid tingkatan 3 dan 5..teros bergerak yg telah ditetapkan...tingkatan 4 perg ke dewan untuk pengagihan kelas..dan aku dapat kelas..4 ehsan...iaitu kelas akaun..perghh..then kitorg masok klas...
cambiasa...first class...mesti la ade pelantikan sape yg jadi ketue kelas penolong dan wteve laaaaa..
agak boring ari pertame...tp yg seronoknye...pendidikan sivik my headmisster yg ajaaaa...waaa...seronok
dan lepas tu..bermulalah first time aku blaja akaun.....waaaa!!! terkinjal3 aku tgok cekgu ajar...
tp ape2 pon..stilll dapat tangkap la....dan aku ada azam baru! insyallah...kalo ari sabtu x bz...aku akan keluar untuk ke perbadanan perpustakaan awam selangor.....hahah da jadi ahli laaaaa....heeee...
alhamdulillah ari ni x de kerje skola...aku arap korg pon happy gak la ey ngan ari pertame skola korg...:)
ni la tempat yg akan aku dtg bile nk wat keje skola :)

No comments:

Post a Comment