Tuesday 4 January 2011

happening time at my home towwn!

ya~haaa!!!
urmmmm...penat la asyik type je kan..sekang ni upload je la..
senang siket an!
ahhahah!!!
gamabr2 ni da lame tersimpan kt enset(2 bulan baru)
soo..dari biarkan baek upload kt blog ni kan..hahah!!!
tgok je la ey.


ben,ares..belakang uh..aniq
mase ni lepak depan umah aku! hahah

ni ajis...mase tu angin tenga kencang..
tibe2 lak ade pompuan seksi pakai skirt..
sooo skirt tu terangkat la kan..tu psl..
dye pandang jauh je uh..^^

ni yg latest! 4.1.2011
hahah..waktu ptg...nk maen bola tbe2 ujan lebat
tgok air depan umah aniq pon da naek..
apa lagi...kitorg mandi ujan dan maen air la!!
hahah i loiiiik!!!

aniq(gaya tomyam) ajis(jage rambot)
ares(muke kiut!) hahah!!!


time ni aku suke!
bab mase ni kitorg marah...dye kate kitorg
kapel x lame :(
sooo!!! belasah la die!
heheh!


ajis bayar upah kat aniq,,
sooo aniq belot la ngan aku..aku pulak jadik mangse..
adooooyyy...


mase ni..aku punye bintang bg semangat dlm ati..
dye kate...i love u!
dgn tibe2...aku jadik kuat dan berlawan ngan aniq!
muahahahha


ni la namenye kuase cinte...
nmpak? aniq da mampos...kene pijak lagi uh..hahah!!
malas je!
(ajis dan pembantunye hanye melihat dengan terpegun sekali)


nmpak? ajis pon da taubat dan join aku tok blasah aniq...
hahah!!!yg peliknye...asl dorg gelak..hahah!!

mase ni pulak org ajis yg kene belasah!
hahah!! mampos kaw...heeee




ending dye...skunk ni aku lak demam sebab maen hujan kan..hahah!!
tp ni la yg menarik...seronok time ni...
suke gilerrr...

the end!

No comments:

Post a Comment