Thursday 27 January 2011

BaNGon LAMbaT!!!

AHHH!!!!!
ari jumaat....pagi..aku bangon jam 8.30
awal kannn????

citer dye camni.....ajis sepupu aku.dye da bangon sebab mak dye kol..then dye 
sambong tdo balek dye x kejotkan aku pon...smpi pukol lapan....aku terjage dan melihat di luar suda cerah sangat...aku terkejut.. dan merasakan itu adalah sgt kelakar....dalam ati aku da cuak dah nak cakap ape kat ayah aku,,,pastu aku pegi la kt kedai nk cakap kt ayah aku yg aku x g skola...aku citer la balek...aku tidur jam 2.30 pg..bab ngah buat nota sains..dan add math latihan belambak gile,,alhamdulillah sume siap..pastu aku g la tdo....mase ibu ajis kol ajis untuk bangon. aku x sedar pon yg ade bunyi telepon berdering..tengok da pagi....haaa sudaaa...camne lah aku nk anta buku add math ni....:((( soo sad....urmm papepon...aku lepas dari cekgu sejarah,hahaha!

pkkk sampai sini je la cerita aku....

p/s: jgn buat kerje sekolah awal pagi...lebh baek x yah buat.dari bangon lambat ^^

No comments:

Post a Comment