Tuesday 1 February 2011

cerita saya ! :)

wahhh!!! ari ni kan...kt sekola sgtla x best bab..ramai gile org x dtg..tp bg aq..sgt la best!!! hahahah!
dan td...cekgu syalizan telah menubuhkan pasukan...3G iaitu gebu,gempal,gedempol....yg diketuai oleh cekgu syalizan..dan anak2 ikanye yaitu,,aku dan daus..hahah!! bukan bermaksod kat kelas kitorg uh..aku je yg 3G..ramai lagi..hahaha...ermm..tp ape aku kesah..orang nk kate gemok ke,,aku duli ape..kalo gemok bole kurus dari perangai buruk....boleh cantek???? x boleh kan..hahahah! just b your self...jgn pedulikan dgn ape yg org nk cakap pasal kite...ni idop kite bukan idop dorg...kite kene la...tonjolkan diri kite baru org knal kite dan bole ajak berkawan....bukannye just dok diam pastu wat muke blur...kene gertak ngan cekgu da kecut...huhhh! c'mon laaaa...cekgu tu pon manusie... x de nye dye nk makan ko...tp kalo ko wat salah..cekgu tu berkemungkinan akan makan ko la...hahah! tp kite kene lah tonjolkan kt org pasal kebaikan kite....bukannye kejahatan yg perlu di tonjolkan...
biarlah bile kiter kluar nnt...orang akan kenal kite sebab keriangan dan kebaikan kite..bukannye dgn kejahatan,,

Hidup mmg banyak dugaan....x kesahla berat ke ringan...kite kene la tempohi dgn tenang...jgn la cepat mengeluh...dan jgn putus asa...sebab org yg putus asa tu adalah seburuk-buruk org yg paling buruk perangainya ...soo..just rileks...dan kongsikan masalah korg dengan orang yg korg boleh percayai...OUH!! citer pasal kawan.. skung ni ramai org anggap kawan sebagai tempat minx simpati je...pastu bile da tolong korg lupekan kawan korang...ini bermakna korang senanye hanye ade kawan x de sahabat.... aku pernah dapat sms berantai..yg mengatakan... KAWAN akan ade bile kamu gembire tp SAHABAT akan ade bile2 mase je bersame kamoo..so...korg kene lah carik sahabat..bukannye carik kawan...hargailah sahabat anda..selagi anda mampu menghargainye,,:)

oke2..skunk aku nk bagi motivasi yg agak klaka la..tp kalo x klaka sori la ek...maaf sgt...aku ni mane pandai wat lawak...oke motivasi dye came... jike anda ingin menjadi,,,seorang pengetua skolah..apekah yg perlu anda lakukan? ramai org kate..ciri2 penting nk menjadi seorang pengetua ni...ialah..mesti mempunyai ilmu yg tinggi...tegas...bersungguh rajin..bertanggungjawab...semua itu adelah ciri2 sampingan ciri2 pentingnya ialah...muke anda mestilah kene nampak TUA! hahahah!!! kenape? sebab...korang tengok pengetua skola korg...sume nmpak tue kan? hahahah!!! kalo nmpak mude tu...dorg pki botox uh..atau dorg peg new york skins solution...heheheh...nk jadi pengerusi pon same....muke korang kene betol2 nmpak mcm? KERUSI...hahaaa baru boleh jadi pengerusi..hehhehe...sekian sahaje motivasi tengah malam :D
sekian terima kasih...

BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR,,
AMBIL GALAH TOLONG JOLOKKAN...
KNAPE BUAH KAT PAGAR...
SUKE ATI AKU LA PANTON AKU..ASL?? NK KENE PENAMPOR?


HAHAH!!!(BODO2 JE)

No comments:

Post a Comment