Friday 11 February 2011

mid valley!

BOOORINGGNYEEE!!! ari jumaat sebab x de latihan gamelan....
mase da abes solat jumaat otw,,balek umah...
tibe terserempak ngan bg all... die pkai semart2..x la semart sgt...
aku tnye..

ares: bg all...nk g mana?
bg all: nk g mid nk terminate broadband,,
ares: ouhh nk itot..boley...
bg all: ikot la..tp bawak duet...jgn harapkan abg je...

soo aku pon ikot la...dye ajak ajis skali..kecian bab mase uh dye sorg2 je kt umah...
soo kitorg pon berlepas la bandar tasek selatan..dgn menaiki kerete..dan berhenti di ktm tasek selatan..
huh?? kenape x dekat kjg je??? hahah..almaklumlah..kalo dari kjg kene bayar 5.20 sen..kalo dari tasek selatan 2 engget je..pegi balek...hahaha...sampai je mid.. teros g kat  maxis centre,,,then dlm 15 menit siap terminate..
pastu kitorg just jln2...tanpe hale tuju..sooo...da penat bejalan...kitorg pon ase lapa..soo singgah la dunkin donuts jap...aku ambek tah ape name mknn uh..chick mayo kowt..arge 8.00 engget...ngan ice lemon tea..3.00
agak puas la..makan..pastuh kitowg pown g la balek mase tu da jam 6.30.. biaselah..ptg2 org balek keje...jgn cakap kt jalan raye..kt train pon sesak gak...perghhh tarak tahan bau2 org2 yg x mandi dr pagi..hahah

kalo aku citer lebey2 takot korg jeles pulak an?? hahah..ermm sooo... ajak la keluarge korg untuk bejalan2 bersama2... sebelom terlambat... selamat menyambot maulidur rasul..banyakkan selawat yaaa..hahah! baek pulak aku hari ni.... :P



(selekeh gile!)

daaa bye!!

No comments:

Post a Comment