Wednesday 2 February 2011

tasek cempaka!

FOOTBALL MATCH!!
WAHH!!!

ari ni...jam 7.30 pagi..rumah ajis diketok oleh seorg lelaki...yg bername mukhlis...
dye ajak aku tok g tasek cempake...saje je nk bersenam..then,,yg peg tadi adalah..aku,,abg all,,mukhlis,dan aniq.kitorg samapi je kat sane..tengok da ade orang berkumpul kt tepi padang da...kitorg pon nmpak bola..soo..kitorg ambek bola uh..just maen sepak2 je...la...tibe orang tu ajak kitorg maen sekali..then kitorg bahagi2 kumpulan...sgt bersyukor..aku dapat jadik striker!! hahahah*( ape? korang x caye? sape kte bdak gemok x ley jd striker tengok dulu la care bermain) then aniq jadi wing left...dan mukhlis jadi keeper..sungguh tak ku sangka x ku duga..dorg mendahului di depan dgn mata 1-0..tp x pe...kitorg ikot style ARSENAL main.. bile maen pass pass...satu mase bola tu dtg la kt aku,..dgn keadaan aku x de org marking...soo..aku bawak bola tu teros..bile depan da kosong aku teros shoot da ball...thenn yeaaaahh!!!! kene palang..bile da kene palang mesti bola tu melantun balik kan? then bola tu pon melantun la balek...memang x sangke yg aniq da  ready...dgn bola uh..ape lagi dye shoot pelahan je.tapi..GOOOOOOAAAAAALLLLL! HAHAha...SO SKUNK MATE 1-1 LA...nk dicadikan cerite...kitorg menang 8-3..hahha..aku dah jaringkan 4..aniq 1 mukhlis 1 dan budak bangi 2
akhirnye,,memang penatla maen...berpeloh2....pastu da jam 9 pagi..kitorg gerak balek umah..sebelom sampai umah..abg all singgah petronas nk bli air...penat kot.... abg all beli air ape tah..ngan keropok cheessss..aku lak bli air mineral ngan 100 plus... bile da minum uh...fuhhhh lega sgt...hilang sume penat...mungkin esok kitorg x peg  da..bab abg all kitorg nye driver peg surabaya indonesia,,,nk peg lawat kakak dye yg tengah belajar di sana..

soo apepun..harap hari esok akan menjadi yg lebih baek dari hari ni... esok juga adalah tahun baru cina... saye mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA MAFF ZAHIR DAN BATIN!

GUNUN DAIK BERCABANG DUA
GUNUNG FUJI BERCABANG TIGA
HANCUR BADAN DIKANDUNG LAUT..
HANCUR..ERR.HANCUR..ERR.HANCUR  PANTUN AKU....:(
 daaa bye!

No comments:

Post a Comment