Wednesday 2 February 2011

kAWAN sAYA Mahu FLY ke inDONESIA!!!!

pagi td...jam 7.00 a.m....saya dikejotkan oleh kawan saya namanya aziz!...sebab die mahu pergi melancong ke pekan baru,indonesia...die pergi bersame keluarganya..sgt seronokkan dapat g bercuti ngan keluarga..lagi2 kalo pergi obersea sgt seronok ^_^...tanggungjawab saya skunk ialah menjaga rumahnya...ermmm..terpakselah jage sorang2...ehh,,silap ade org teman (kalo jadi la) iaitu faisal bn ali nurdin..yakni abg sepupu saya yg suka ajak saya melepak...kalo kt tempat jaoh2 tapelah...ini setakat depan umah saya ja =.=' hahah!! ermm..bukan aziz saja yg pergiu melancong...sedare saya juga pergi melancong...dye pergi ke surabaya indonesia jugak..untuk melawat kakaknya yg sedang menyambung pelajaran di sana..ermm...x lupe gak..kawan saye sorg ni..die ngan keluarge dye per PD..waaahhh!!! bestnye..ley mandi2...tengok pemandangan indah..sape yg otak x betol uh..boley tengok org aseng yg seksi hahaha!!! x de la gurau je..memang bosan la cuti cine ni...x de kawan yg boleh ajak jln2...soo ape2 pon..tok para2 pembace...hve a great holiday with ur family or friend!! happy CNY..to all my friend...^^....




ni la ajis yg akan bergerak ke pekan baru indonesia,....


ni la FAISAL! dye akan lepak ngan saye untuk cuti CNY ni!!
HAHAH


ni la all mustafa yg akan bergerak ke surabaya!

ermmm....sooo...korang enjoyla eh!!!

salam!

ali membe chong...
chong membe ali...
sape membe chong?..
ali la membe chong ^^

happy cny!!!

No comments:

Post a Comment