Wednesday 9 February 2011

NOTHING

wahhh!!!! da seminggu x update (standard la tu...) 
nk citer ape pun...x tahu...yg boleh di kongsi ialah pada hari rabu 9.2.11...sume pelajar saas kene pakai baju lengkap unit beruniform..aku kene pakai baju bomba...wahh sgt berat..dan panas...tp lebih memanaskan..bile cekgu kate kate..ari ni ade pengenalan trek untuk roadrun 2011...p***** da la kene lari ngan pakai baju bombe...tgah lari ujan pulak...ahh suda...rmi gak yg balek2 je teros demam...ish3...member aku sorg ni da demam da...cian... :( td balek skola ok je...bile aku balek maen bola..tibe2 bapak dye kate..pakcik nk bawak ajis g klinik jap...dye demam..daaa...esok aku g skola sorg2 lagi... :'( tusen pon sorg2 :''(( errrmm... tapi tape...
tiada alasan untuk belajar,,, soo..sini saja ceritera cinta saya! da bye!!!
***** ouhh nntikan pertengahan bulan 3...akan keluarnye cerite yg saya buat sendiri,,,ya~haaa!!!



DADADADADADADADA...(ouh ya..kepada dia...moga cepat sembuh ya awak...ajis juga..)

bye!!

No comments:

Post a Comment